Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri

Huolellisesti aseteltu ruoka-annos lautasellaSaimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri

Saimaa European Region of Gastronomy 2024 / Harri Säynevirta

Saimaan alueen maakunnat hakivat yhteistyössä International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism -järjestön gastronomiamatkailutitteliä vuodelle 2024 ja saivat sen. Euroopanlaajuinen verkosto edistää ruokakulttuurin monimuotoisuutta ja kestävää kehitystä.

Saimaan alue pääsee vuonna 2024 Euroopan ruokamatkailun valokeilaan. Alueelle on myönnetty kansainvälinen tunnustus ja titteli European Region of Gastronomy vuodelle 2024.

Valinta tuo Itä-Suomeen kansainvälisiä ja kotimaisia vierailijoita, uudenlaisia ruuan ja kulttuurin yhdistäviä tapahtumia sekä ruoka-alan kilpailuja.

Euroopan alueellisten ruokakulttuurien vahvuudet esiin

International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism -järjestön vuodesta 2016 alkaen myöntämä titteli nostaa vuosittain paikallista ruokamatkailua kestävästi edistävän alueen Euroopan matkailun keskiöön.

Raati perusteli vuoden 2024 valintaansa Saimaan alueen kestävällä elämäntavalla, jossa ruoka, luonto, kulttuuri ja hyvinvointi yhdistyvät poikkeuksellisella tavalla. Päätös valinnasta oli yksimielinen.

Palkitsemisen myötä Saimaan alue on liittynyt kansainväliseen Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism:in ruoka- ja kulttuurimatkailun verkostoon, joka edistää ruokakulttuurin monimuotoisuutta ja kestävää kehitystä.  

Suomessa tittelin on aikaisemmin saanut Kuopio, joka oli vuoden 2020 European Region of Gastronomy.

Gastronomiavuosi vahvistaa matkailuliiketoimintaa ja Saimaa-brändiä

Juhlavuonna 2024 Saimaa houkuttelee järvimaisemiinsa erityisesti ruuasta kiinnostuneita matkailijoita teemareiteillä sekä ruuan ja taiteen yhdistävillä tapahtumilla ja palveluilla.

Maakuntarajat ylittävää yhteistyötä kulttuurimatkailun edistämiseksi on tehty pitkäjänteisesti.

Hankejohtaja Sari Kaasinen iloitsee työn tuloksista.

“Tämä status on iso kiitos ja palkinto kaikille, jotka ovat tehneet pitkään työtä alueemme vahvuuksien nostamiseksi kansainväliselle tasolle. Statuksen siivittämänä tavoitteemme on nousta Lapin ja Helsingin rinnalle Suomen merkittävimmäksi matkailualueeksi. Vuonna 2024 Saimaa tulee olemaan maailman mielenkiintoisimpia kohteita, jossa kansainväliset matkailijat saavat kokea Järvi-Suomen puhtautta ja ainutlaatuisuutta kaikilla aisteillaan. Tulemme luomaan kokonaisuuksia, jotka yhdistävät kulttuurin, taiteen ja ruuan ennennäkemättömällä tavalla.”

Valmistautumista kohti juhlavuotta 2024 tehdään Etelä-Savon, Etelä-Karjalan ja Pohjois-Karjalan maakuntien laajalla yhteistyöllä. Valmisteluhanketta rahoittavat myös alueen kaupungit, kaikkien maakuntien kauppakamarit, Lake Saimaa Ry, Visit-organisaatiot ja oppilaitokset.

Lue lisää:

tastesaimaa.fi

European Region of Gastronomy Saimaa 2024

Etelä-Karjalan liitto   

Lisätietoja: Sari Kaasinen, hankejohtaja, +358 40 636 1469, sari.kaasinen (a) esavo.fi

Info

Saimaa European Region of Gastronomy Management Project 2022-2023 -hanketta hallinnoi Etelä-Savon maakuntaliitto. Ylimaakunnallisen yhteistyön tavoitteena on nostaa Saimaan alue Lapin ja Helsingin rinnalle kansainvälisesti kiinnostavaksi matkailukohteeksi, ruoka ja kulttuuri keskiössä.

Lisätietoja Taste Saimaa -hankkeesta tastesaimaa.fi

Nämä saattaisivat kiinnostaa sinua
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Luovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitusLuovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitus
Luovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitusLuovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitusLuovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitusLuovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitusLuovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitus
-
Rahoitus
TKI
Luovien alojen tutkimus- ja kehitystoiminnan kartoitus
Rahoitus
Tarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessa
Tarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessa
-
Elämystalous
Markkinointi
Tarinankerronta brändin rakentamisessa
Elämystalous
Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!
Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!
-
Rahoitus
TKI
Luo uutta bisnestä – luovuutta peliin!
Rahoitus
”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön
”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön
-
Tapahtuma-ala
Elämystalous
”Haluamme toimia suunnannäyttäjinä sille, mitä kaikkea tapahtumatalon kontekstissa voi tehdä” – Tampereen Kulttuurikamari Oy luottaa yhdenvertaisuuteen ja monialaiseen yhteistyöhön
Tapahtuma-ala
Brändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassa
Brändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassa
7/11/2024
-
7/11/2024
IPR & Lisensointi
Digitalisaatio
Brändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassa
IPR & Lisensointi
Yksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioonYksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioon
Yksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioonYksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioonYksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioonYksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioonYksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioon
-
Rahoitus
Yrittäjyys
Yksityinen rahoitus luovien alojen yrityksille – mitä kannattaa ottaa huomioon
Rahoitus
Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.
Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.
22/10/2024
-
22/10/2024
Av-ala
Kansainvälistyminen
Vahvempia yhdessä. Yritysfuusio luovilla aloilla.
Av-ala
Muutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloillaMuutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloilla
Muutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloillaMuutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloillaMuutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloillaMuutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloillaMuutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloilla
-
Kestävyys, vastuullisuus
Teatteri
Muutos lähtee pienistä teoista. Panu Sirkiä kehittää kiertotaloutta luovilla aloilla
Kestävyys, vastuullisuus
Preparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity AcceleratorPreparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity Accelerator
Preparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity AcceleratorPreparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity AcceleratorPreparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity AcceleratorPreparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity AcceleratorPreparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity Accelerator
-
Koulutus
Kansainvälistyminen
Preparing for Success: Apply to the EIT Culture & Creativity Accelerator
Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa
Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa
-
Elämystalous
Kestävyys, vastuullisuus
Vastuullisuus elämystaloudessa – kestävää kehitystä ja eettisiä toimintatapoja. Paneelikeskustelu Music x Mediassa
Miika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorinaMiika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorina
Miika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorinaMiika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorinaMiika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorinaMiika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorinaMiika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorina
-
Elämystalous
Miika Lipiäinen aloittaa Tampereen yliopiston uutena elämystalouden työelämäprofessorina
Missiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksilleMissiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksille
Missiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksilleMissiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksilleMissiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksilleMissiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksilleMissiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksille
-
Kestävyys, vastuullisuus
Kansainvälistyminen
Missiot ovat Business Finlandille uudenlainen toimintatapa: merkittäviä tulevaisuuden markkinamahdollisuuksia suomalaisille yrityksille
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
-
Tapahtuma-ala
Musiikki
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
SuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskusteluaSuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskustelua
SuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskusteluaSuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskusteluaSuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskusteluaSuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskusteluaSuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskustelua
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
SuomiAreenan tärpit – 10 kiinnostavaa keskustelua
Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.
Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.
muoti ja tekstiili
Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍
Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍
-
Kansainvälistyminen
Muoti ja tekstiili
Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍
Kansainvälistyminen
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
-
Elämystalous
Aluekehitys
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
Elämystalous
Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"
Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"
-
Kansainvälistyminen
Musiikki
Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"
Kansainvälistyminen
SHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta Helsingissä
SHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta Helsingissä
-
Kansainvälistyminen
Peliala
SHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta Helsingissä
Kansainvälistyminen
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
-
Rahoitus
Startup
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
Rahoitus
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
-
Tapahtuma-ala
Aluekehitys
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
-
Musiikki
Tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Musiikki
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
-
Rahoitus
Kansainvälistyminen
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Rahoitus
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
-
Muoti ja tekstiili
Peliala
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
Muoti ja tekstiili
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
-
Tapahtuma-ala
Kansainvälistyminen
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
tapahtuma-ala
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
-
Tapahtuma-ala
Rahoitus
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
tapahtuma-ala
Harpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajat
Harpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajat
-
Peliala
Musiikki
Harpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajat
Peliala
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
-
Av-ala
Rahoitus
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
av-ala
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
-
Muoti ja tekstiili
Yrittäjyys
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
muoti ja tekstiili
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
-
Aluekehitys
Monialaisuus
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
aluekehitys
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
-
Muoti ja tekstiili
Tapahtuma-ala
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
rahoitus
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
-
Muotoilu
IPR & Lisensointi
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
Muotoilu
4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa” 4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa”
4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa” 4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa” 4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa” 4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa” 4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa”
-
Digitalisaatio
Elämystalous
4 + 1 kysymystä futurologi Perttu Pölöselle: “Humanismi ja inhimillisyys ovat tulevaisuudessa kovaa valuuttaa”
Digitalisaatio
Storyfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamanaStoryfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamana
Storyfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamanaStoryfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamanaStoryfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamanaStoryfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamanaStoryfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamana
-
Kirjallisuus
IPR & Lisensointi
Storyfinder-työkalu vie suomalaiset tarinat maailmalle Business Finlandin vauhdittamana
Kirjallisuus
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
-
Rahoitus
Yrittäjyys
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
rahoitus
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
-
Tiekartta
Aluekehitys
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
tiekartta
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
-
Tiekartta
Strategia
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
strategia
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
Innovaatiot
Suomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussa
Suomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussa
-
Muoti ja tekstiili
Markkinointi
Suomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussa
Muoti ja tekstiili
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
Muoti ja tekstiili
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
-
Talous ja luvut
Tieto ja tutkimukset
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
talous ja luvut
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
-
Yrittäjyys
Aluekehitys
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
Tiekartta
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
-
Muoti ja tekstiili
Taide
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
muoti ja tekstiili
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
-
Tiekartta
Monialaisuus
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
tiekartta
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
yrittäjyys
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
muoti ja tekstiili
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
muoti ja tekstiili
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
muoti ja tekstiili
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
-
Tapahtuma-ala
Strategia
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
tapahtuma-ala
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
-
Yrittäjyys
Strategia
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
yrittäjyys
4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"
4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"
-
Muotoilu
Strategia
4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"
muotoilu
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
-
Peliala
Monialaisuus
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
peliala
Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
-
Kansainvälistyminen
Kulttuuri
Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
kansainvälistyminen
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
-
Kirjallisuus
Kansainvälistyminen
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
kirjallisuus
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
-
Digitalisaatio
Yrittäjyys
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
Kestävyys,vastuullisuus
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
-
Tiekartta
Aluekehitys
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
Tiekartta
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
-
Museot
Aluekehitys
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
museot
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
muoti j atekstiili
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
-
Strategia
Aluekehitys
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
aluekehitys
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
-
Muoti ja tekstiili
Kestävyys, vastuullisuus
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
muoti ja tekstiili
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
-
IPR & Lisensointi
Muotoilu
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
IPR & lisensointi
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
-
Kestävyys, vastuullisuus
Kansainvälistyminen
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
kestävyys, vastuullisuus
Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”
Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”
-
Musiikki
Tapahtuma-ala
Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”
musiikki
Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?
Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?
-
Rahoitus
Kulttuuri
Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?
rajoitus
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
-
Tiekartta
Av-ala
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
tiekartta
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!
4/4/2022
-
30/9/2022
Rahoitus
Digitalisaatio
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin – rahoitushaku on auki!
rahoitus
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
Muoti ja tekstiili
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
-
Kestävyys, vastuullisuus
Innovaatiot
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
Muoti ja tekstiili
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
-
Kansainvälistyminen
Strategia
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Kansainvälistyminen
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
-
Digitalisaatio
Av-ala
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
Kansainvälistyminen
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
-
Muotoilu
Yrittäjyys
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
Muotoilu
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
-
Aluekehitys
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
Aluekehitys
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
-
Aluekehitys
Strategia
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
Aluekehitys
Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?
Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?
-
Aluekehitys
Strategia
Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?
Aluekehitys
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
-
Muotoilu
Kansainvälistyminen
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
Kansainvälistyminen
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
-
Aluekehitys
Yrittäjyys
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
Aluekehitys
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
-
Peliala
Kansainvälistyminen
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Peliala
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
-
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
Aluekehitys
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
Muoti
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
-
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
Aluekehitys
Saran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikanaSaran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikana
Saran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikanaSaran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikanaSaran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikanaSaran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikanaSaran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikana
-
Yrittäjyys
Markkinointi
Saran stoori - miksi perustaa yritys korona-aikana
Yrittäjyys
Luova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessäLuova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessä
Luova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessäLuova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessäLuova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessäLuova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessäLuova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessä
-
Elämystalous
Luova osaaminen saunaelämyksen kehittämisessä
Elämystalous
Elämyslääkkeitä kehittämässäElämyslääkkeitä kehittämässä
Elämyslääkkeitä kehittämässäElämyslääkkeitä kehittämässäElämyslääkkeitä kehittämässäElämyslääkkeitä kehittämässäElämyslääkkeitä kehittämässä
-
Elämystalous
Monialaisuus
Elämyslääkkeitä kehittämässä
Yhteistyö
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
4/10/2022
-
Yrittäjyys
Kansainvälistyminen
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
Yrittäjyys
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
-
Yrittäjyys
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
Kansainvälistyminen
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
-
Aluekehitys
Strategia
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
Aluekehitys
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
-
Aluekehitys
Kulttuuri
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
-
Strategia
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Strategia
Virtuaalinen elämyslääke -hankeVirtuaalinen elämyslääke -hanke
Virtuaalinen elämyslääke -hankeVirtuaalinen elämyslääke -hankeVirtuaalinen elämyslääke -hankeVirtuaalinen elämyslääke -hankeVirtuaalinen elämyslääke -hanke
-
Elämystalous
Hyvinvointi
Virtuaalinen elämyslääke -hanke
Innovaatiot
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
Muoti ja tekstiili
Podcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna Valtonen
Podcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna Valtonen
-
Muotoilu
Kansainvälistyminen
Podcast #32 vieraana Anna Valtonen
Muotoilu
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.