Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?

Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?

Kulttuuripääkaupunkihanke 2026 -kilpailijat Savonlinna, Oulu ja Tampere ovat jännittävien aikojen edessä: ensi viikon perjantaihin 23.4.2021 mennessä jokainen kaupunki jättää kulttuuripääkaupunkihakemuksensa Opetus- ja kulttuuriministeriölle ja voittaja ratkeaa kesäkuussa 2021. Creative Finland kysyi kaupunkien hankejohtajien kuulumisia kilpailun loppumetreillä.

Tässä jaksossa Essi Niemenmaan kanssa on keskustelemassa hankejohtaja, muusikko ja taiteilija Sari Kaasinen Saimaa-ilmiöstä. Sari kertoo, millaisin mielin hanketta on Itä-Suomessa tehty, miten kulttuuripääkaupunkihanke näkyy paikallisten elämässä ja miten saisimme hankkeita varten tehdyn valtavan työn ja osaamisen valjastettua koko Suomen käyttöön, voittajasta huolimatta.

Nämä saattaisivat kiinnostaa sinua
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Luovan talouden neuvottelukunta Luovan talouden neuvottelukunta
Luovan talouden neuvottelukunta Luovan talouden neuvottelukunta Luovan talouden neuvottelukunta Luovan talouden neuvottelukunta Luovan talouden neuvottelukunta
-
Kasvusopimus
Strategia
Luovan talouden neuvottelukunta
Kasvusopimus
Brändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassa
Brändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassaBrändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassa
7/11/2024
-
7/11/2024
IPR & Lisensointi
Digitalisaatio
Brändin rakentamisen ja lisensoinnin merkitys kansainvälisessä liiketoiminnassa
IPR & Lisensointi
Yksityisen sijoittajan mielenmaisemaYksityisen sijoittajan mielenmaisema
Yksityisen sijoittajan mielenmaisemaYksityisen sijoittajan mielenmaisemaYksityisen sijoittajan mielenmaisemaYksityisen sijoittajan mielenmaisemaYksityisen sijoittajan mielenmaisema
-
Rahoitus
Startup
Yksityisen sijoittajan mielenmaisema
Rahoitus
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
-
Tapahtuma-ala
Musiikki
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.
Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Näin vältät suden­kuopat kasvussa ja kansain­välistymisessä. “Pelkillä tuotteilla ei markkinoilla pärjää – kilpailu tapahtuu brändissä ja arvoissa”.
muoti ja tekstiili
Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.
Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.
-
Monialaisuus
Strategia
Creative Finland yhdistyy osaksi Music x Median toimintaa. Uusi yhteistyö antaa vahvemman pohjan luovan talouden kehittämiselle ja tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet verkostoitua.
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
-
Elämystalous
Aluekehitys
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
Elämystalous
Voiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssaVoiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssa
Voiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssaVoiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssaVoiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssaVoiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssaVoiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssa
-
TKI
Tieto ja tutkimukset
Voiko luovuutta mitata, johtaa ja siten kasvattaa liiketoimintaa? Aalto-yliopiston tutkijat yhdistävät voimansa suomalaisyritysten kanssa
TKI
Aalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsi
Aalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsi
-
Innovaatiot
Koulutus
Aalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsi
Innovaatiot
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
-
Tapahtuma-ala
Aluekehitys
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
-
Musiikki
Tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Musiikki
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
-
Rahoitus
Kansainvälistyminen
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Rahoitus
Suomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämäänSuomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämään
Suomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämäänSuomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämäänSuomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämäänSuomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämäänSuomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämään
-
Innovaatiot
Strategia
Suomalaiset innovaatiojohtajat perustivat kansainvälisen innovaatioyhteisön Suomen kilpailukykyä edistämään
Innovaatiot
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
-
Tapahtuma-ala
Kansainvälistyminen
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
tapahtuma-ala
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
-
Tapahtuma-ala
Rahoitus
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
tapahtuma-ala
4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”
4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”
-
Muoti ja tekstiili
Digitalisaatio
4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”
Muoti ja tekstiili
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
-
Strategia
taide
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
strategia
Ensimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteenEnsimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteen
Ensimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteenEnsimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteenEnsimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteenEnsimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteenEnsimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteen
-
Digitalisaatio
Ilmiöt
Ensimmäisenä Euroopassa – Suomen metaversumi-ekosysteemi lanseeraa metaversumi-aloitteen
digitalisaatio
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
-
Av-ala
Rahoitus
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
av-ala
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
-
Aluekehitys
Monialaisuus
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
aluekehitys
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
-
Tiekartta
Aluekehitys
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
tiekartta
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
-
Tiekartta
Strategia
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
strategia
Kirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitäKirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitä
Kirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitäKirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitäKirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitäKirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitäKirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitä
-
Yrittäjyys
Kirjallisuus
Kirjavinkki: 10 tapaa tehdä konkurssi - ja selvitä siitä
Yrittäjyys
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
-
Yrittäjyys
Aluekehitys
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
Tiekartta
Av-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksiAv-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksi
Av-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksiAv-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksiAv-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksiAv-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksiAv-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksi
-
Kasvusopimus
Av-ala
Av-alan kasvusopimus julki – 4 yhteistä tavoitetta alan kehittämiseksi
kasvusopimus
Luhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseen
Luhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseen
-
Muoti ja tekstiili
Strategia
Luhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseen
strategia
Tilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdostaTilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdosta
Tilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdostaTilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdostaTilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdostaTilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdostaTilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdosta
-
Tiekartta
Tieto ja tutkimukset
Tilannekuva luovien alojen ja tapahtuma-alan liiketoiminnasta kertoo miljardiluokan liikevaihdosta
tiekartta
Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023? Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023?
Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023? Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023? Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023? Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023? Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023?
-
Tiekartta
Tieto ja tutkimukset
Mitä Creative Business Finlandiin kuuluu keväällä 2023?
tiekartta
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
-
Markkinointi
Aluekehitys
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Markkinointi
Av-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloille
Av-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloille
-
Kasvusopimus
Tiekartta
Av-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloille
kasvusopimus
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
-
Tapahtuma-ala
Strategia
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
tapahtuma-ala
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
-
Yrittäjyys
Strategia
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
yrittäjyys
4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"
4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"
-
Muotoilu
Strategia
4+1 Annaleena Hakola: "Suomalaiset yritykset kaipaavat lisää kokonais­valtaista muotoilu­osaamista"
muotoilu
Hallitustyön kehittäminen luovassa taloudessaHallitustyön kehittäminen luovassa taloudessa
Hallitustyön kehittäminen luovassa taloudessaHallitustyön kehittäminen luovassa taloudessaHallitustyön kehittäminen luovassa taloudessaHallitustyön kehittäminen luovassa taloudessaHallitustyön kehittäminen luovassa taloudessa
-
Strategia
Tieto ja tutkimukset
Hallitustyön kehittäminen luovassa taloudessa
strategia
Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan
Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan
-
Yrittäjyys
Strategia
Porrasmallilla kannattavaan kasvuun – Kasvu löytyy pk-yrityksistä, kun eri kasvuvaiheiden kriittiset tekijät huomioidaan
yrittäjyys
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
-
Tiekartta
Aluekehitys
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
Tiekartta
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
-
Museot
Aluekehitys
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
museot
Audiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulleAudiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulle
Audiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulleAudiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulleAudiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulleAudiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulleAudiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulle
-
Kasvusopimus
Av-ala
Audiovisuaalisen alan kasvusopimusta valmisteleva työryhmä asetettu – tehtävänä konkreettinen suunnitelma kasvulle
kasvusopimus
9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua
9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua
-
Strategia
Tieto ja tutkimukset
9 tulevaisuuden kasvu­mahdollisuutta, joihin Suomen kannattaa nyt tarttua
Strategia
Startup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessäStartup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessä
Startup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessäStartup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessäStartup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessäStartup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessäStartup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessä
-
Startup
Rahoitus
Startup-yhteisön liikevaihto kasvussa 4,8 mrd. euroon tänä vuonna – T&K-investoinnit kolmin­kertaistuvat vuoteen 2025 mennessä
talous ja luvut
13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille
13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille
-
Strategia
Rahoitus
13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille
strategia
Kiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisenKiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisen
Kiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisenKiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisenKiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisenKiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisenKiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisen
-
Muotoilu
Kestävyys, vastuullisuus
Kiertotalouteen edetään muotoilun avulla, sanoo Joakim Karske, joka nostaa Design Forumin päätavoitteeksi vihreän siirtymän nopeuttamisen
strategia
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
-
Strategia
Aluekehitys
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
aluekehitys
Uusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassaUusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassa
Uusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassaUusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassaUusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassaUusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassaUusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassa
-
Musiikki
Strategia
Uusi musiikkiala.fi-sivusto näyttää musiikin merkityksen yhteiskunnassa
musiikki
AV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täälläAV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täällä
AV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täälläAV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täälläAV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täälläAV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täälläAV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla  kasvusopimuskyselyyn täällä
-
Kasvusopimus
Tiekartta
AV-alan ääni kuuluviin! Kerro mielipiteesi alan tulevaisuudesta vastaamalla kasvusopimuskyselyyn täällä
kasvusopimus
How do we build business growth from the global market? How do we build business growth from the global market?
How do we build business growth from the global market? How do we build business growth from the global market? How do we build business growth from the global market? How do we build business growth from the global market? How do we build business growth from the global market?
-
Kasvusopimus
Av-ala
How do we build business growth from the global market?
kasvusopimus
Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?
Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?
-
Kasvusopimus
Av-ala
Miten Suomesta voi tulla edelläkävijä luovan talouden murroksessa ?
kasvusopimus
Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?
Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?
-
Kasvusopimus
Tiekartta
Miten Suomesta tehdään maailman vastuullisin AV-alan tuotantomaa?
kasvusopimus
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
-
Tiekartta
Av-ala
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
tiekartta
Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?
Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?
-
Kasvusopimus
Tiekartta
Miksi AV-alan kasvu vaatii toimivan infrastruktuurin ?
kasvusopimus
Innovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaaInnovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaa
Innovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaaInnovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaaInnovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaaInnovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaaInnovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaa
-
Innovaatiot
Strategia
Innovaatioekosysteemit syynissä: Innovaatioita syntyy, mutta ekosysteemien vaikutusten arviointiin tarvitaan pitkäjänteistä seurantaa
innovaatiot
Kirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudetKirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudet
Kirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudetKirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudetKirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudetKirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudetKirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudet
-
Strategia
Muotoilu
Kirjavinkki: Muotoilulla muutokseen – kehitystyön uudet mahdollisuudet
Strategia
Uutta kasvua luovaan talouteenUutta kasvua luovaan talouteen
Uutta kasvua luovaan talouteenUutta kasvua luovaan talouteenUutta kasvua luovaan talouteenUutta kasvua luovaan talouteenUutta kasvua luovaan talouteen
-
Tiekartta
Strategia
Uutta kasvua luovaan talouteen
Tiekartta
Luovien alojen kehittäminen on kestävyyslajiLuovien alojen kehittäminen on kestävyyslaji
Luovien alojen kehittäminen on kestävyyslajiLuovien alojen kehittäminen on kestävyyslajiLuovien alojen kehittäminen on kestävyyslajiLuovien alojen kehittäminen on kestävyyslajiLuovien alojen kehittäminen on kestävyyslaji
-
Tiekartta
Strategia
Luovien alojen kehittäminen on kestävyyslaji
Tiekartta
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
-
Kansainvälistyminen
Strategia
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Kansainvälistyminen
Kasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreenKasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreen
Kasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreenKasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreenKasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreenKasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreenKasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreen
-
Tiekartta
Kestävyys, vastuullisuus
Kasvusopimus tuo luovat alat ja julkishallinnon saman pöydän ääreen
Tiekartta
Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.
Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.
-
Muotoilu
Ilmiöt
Etla tutki: Toimialaa vaihtavista yrityksistä menestyvät ne, jotka tekevät rohkean suunnanmuutoksen.
Muotoilu
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
-
Aluekehitys
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
Aluekehitys
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
-
Aluekehitys
Strategia
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
Aluekehitys
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
-
Aluekehitys
Yrittäjyys
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
Aluekehitys
Kansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiäKansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiä
Kansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiäKansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiäKansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiäKansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiäKansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiä
-
Strategia
Kansanedustaja Hanna Kosonen – hallituskaudella useita luovia aloja edistäviä päätöksiä
Strategia
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
-
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
Aluekehitys
Median, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseen
Median, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseen
-
Strategia
Av-ala
Median, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseen
strategia
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
-
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
Aluekehitys
Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!
Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!
-
Strategia
Luovan talouden tiekarttatyö täydessä vauhdissa!
Strategia
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
-
Aluekehitys
Strategia
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
Aluekehitys
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
-
Aluekehitys
Kulttuuri
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
-
Strategia
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Strategia
Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?
Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?
-
Kulttuuri
Strategia
Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?
Kulttuuri
Vieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen Neogames
Vieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen Neogames
-
Peliala
Talous ja luvut
Vieraskynä: KooPee Hiltunen Neogames
Peliala
Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020
Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020
-
Strategia
Tilastot & luvut
Luova talous – vahvistetaan yhdessä tulevaisuuden muutosvoimaa 25.2.2020
strategia
Tarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessa
Tarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessaTarinankerronta brändin rakentamisessa
-
Elämystalous
Markkinointi
Tarinankerronta brändin rakentamisessa
Elämystalous
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.