Creative Finland järjestää torstaina 7.11. webinaarin, jossa keskustellaan brändin rakentamisesta ja lisensoinnin merkityksestä kansainvälisessä liiketoiminnassa. Tule ottamaan selvää, millaista strategiaa nämä vaativat.
Teetkö kansainvälistä liiketoimintaa tai suunnitteletko kansainvälistymistä? Oletko miettinyt, miten oma tai edustamasi brändi tai tuote voisi skaalautua?
Sekä brändin omistajat että brändiä käyttävät yritykset voivat brändin lisensoinnin kautta saada merkittävästi etuja ja luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia. Brändilisensointi vaatii kuitenkin strategiaa.
Brändilisensoinnin asiantuntija, Flowhavenin toimitusjohtaja Kalle Törmä kertoo webinaarissa kokemuksistaan kansainvälisestä brändilisensoinnista.
Webinaarin aiheita:
• tehokas ja mietitty brändilisensointistrategia
• miten kansainvälinen lisensointibisnes toimii
• millaiset brändit kiinnostavat kansainvälisesti
Maksuton webinaari järjestetään 7.11. klo 10–11 ja voit ilmoittautua siihen tämän linkin kautta.
Kalle Törmä on brändilisensoinnin asiantuntija ja perustamansa ohjelmistoyrityksen Flowhavenin toimitusjohtaja ja Licensing International-yhdistyksen hallituksen aktiivinen jäsen. Hän oli mm. keskeisessä roolissa Angry Birds -oheistuoteohjelman skaalaamisessa vuosina 2012–2016. Kalle tunnetaan kyvystään yhdistää teknologiaa lisensointiprosessien ja kasvustrategioiden tarpeisiin. Hänen intohimonaan on ymmärtää paremmin, miten viihdealan brändejä luodaan sekä auttaa brändilisensointialaa eteenpäin.