Creative Finland järjestää tiistaina 3.12. webinaarin, jossa keskustellaan tarinankerronnan hyödyntämisestä brändin rakentamisessa. Miten tarinankerronnan keinoin voidaan luoda syvempää asiakassuhdetta ja erottautua kilpailijoista.
Kaj Kostiander, Tornion Panimon toimitusjohtaja ja panimomestari jakaa konkreettisia esimerkkejä siitä, miten Tornion Panimo on rakentanut yhteisönsä ja sitouttanut asiakkaansa panimon tarinan avulla.
Webinaarissa kuullaan, kuinka vahva tarina voi muuttaa pelin – miten saada ihmiset innostumaan ja tekemään ostopäätös.
Saat arvokkaita oivalluksia tarinankerronnan hyödyntämiseen ja siihen, miten tarinankerronnan keinoin voidaan luoda syvempää asiakassuhdetta ja erottautua kilpailijoista.
Osallistu webinaariin ja opi, miten luodaan tarina, joka sitoo ihmiset brändiisi.
Webinaari on kaikille, jotka haluavat kasvattaa liiketoimintaansa uudenlaisella tavalla.
Maksuton tilaisuus järjestetään 3.12.2024 klo 10:00-11:00 ja voit ilmoittautua siihen täällä.
Haastattelijana Johanna "Nunnu" Karppinen.
Kaj Kostiander, pohjoisen rajakaupungin kasvatti, kiersi maailmaa ja rakensi uraa alue- ja yrityskehitysmaailmassa, kunnes Tornion yli 150-vuotisen panimoperinteen pelastaminen vei mukanaan. "Jos jotain teen, teen sen intohimolla. Sen vuoksi päädyin myös pari vuotta sitten Berliiniin kouluttautumaan sertifioiduksi panimomestariksi, jollaisia Suomessa on vain viitisenkymmentä.”
Tornion Panimo juhlii ylpeänä yli 150-vuoden päähän ulottuvia juuriaan, mutta elää täysillä tätä päivää lappilaisessa rajakaupungissa. Keskitymme perusasioihin, emme erikoisuuden tavoitteluun. Kun rönsyt poistuvat, kiinnittyy huomio yksityiskohtiin: Makuun ja parempaan laatuun. Siinä samalla hoituvat kotimaisuus, gluteenittomuus, hiilineutraalienergia, vegaanisuus ja muu tarpeellinen.