Tekstiili- ja muotialalle räätälöidyssä koulutuksessa saat työkaluja asiakaslähtöisen brändin ja konseptin rakentamiseen sekä kansainvälistymiseen. Koulutuksen vetää Kuudes – yksi Suomen palkituimmista designtoimistoista.
Ilman erottuvaa brändiä ja timantiksi hiottua konseptia on helppo hukkua massaan. Suomen Tekstiili & Muoti ry uusii viime vuonna huippupalautteet saaneen brändikoulutuksen. Tule mukaan tekstiili- ja muotialalle räätälöityyn koulutukseen, josta saat tietoa ja työkaluja asiakaslähtöisen brändin ja konseptin rakentamiseen!
Helsingissä ja Tukholmassa toimivalla businessdesigntoimisto Kuudennella on pitkä kokemus menestyvien brändien ja konseptien rakentamisesta niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Pureudumme Kuudennen kanssa brändien ja konseptien lisäksi asiakasymmärrykseen ja kansainvälistymiseen.
Brändin ja konseptin rakentamista käydään vaihe vaiheelta läpi Kuudennen käyttämän mallin mukaisesti. Osallistujat pääsevät työstämään koulutuksen sisältöjä oman yrityksen/brändin näkökulmasta. Kouluttajat tutustuvat osallistujien yrityksiin etukäteen, joten voit samalla saada palautetta ja vinkkejä omaan työhösi!
Koulutuksen hinta
Koulutuksen hinta on Suomen Tekstiili & Muoti ry:n jäsenyritysten edustajille 400 €/hlö ja muille 600 €/hlö. Etäosallistumisen hinta on sama kuin läsnäosallistumisen. Hintoihin lisätään alv. 24 %
Ilmoittaudu kaksiosaiseen koulutukseen viimeistään 25.8.2023. Ilmoittautuminen on sitova ja osallistumismaksu laskutetaan etukäteen.
Koulutus sisältää kaksi hybridiosiota
1. päivä: Erottuva brändi ja konsepti – tiistai 5.9. klo 9–12
- Miksi erottuva brändi ja konsepti ovat kaupallisen menestyksen kannalta olennaisia?
- Asiakasymmärryksen rooli erottuvan brändin ja konseptin rakentamisessa
- Käytännönläheisiä työkaluja asiakaslähtöisen brändin ja konseptin rakentamiseen
- Runsaasti esimerkkejä meiltä ja maailmalta
Molemmat koulutuspäivät järjestetään Helsingin keskustassa ja etätapahtumana Teamsissa. Osoite Teollisuuskeskus, Eteläranta 10 00130 Helsinki
Ilmoittautuminen päättyy 25.08.2023 klo 23:59
2. päivä: Kansainvälistyminen – torstai 21.9. klo 9–12
- Mitä kansainvälistyvän brändin tulee huomioida?
- Miten vahvistaa asiakas- ja markkinaymmärrystä kansainvälisillä markkinoilla?
- Mitä ovat kansainvälistymisen yleisimmät sudenkuopat
- Runsaasti esimerkkejä meiltä ja maailmalta
Koulutuksen toteutuksesta vastaa Suomen Tekstiili & Muoti ry yhteistyössä business designtoimisto Kuudennen kanssa. Kouluttajina toimivat Jari Danielsson (1. osa, 5.9.) sekä Michael Biaudet ja Sofia Stenfors (2. osa, 21.9.).
Jari Danielssonilla on yli 20 vuoden kokemus menestyvien brändien sekä liiketoiminta-, tuote- ja palvelukonseptien rakentamisessa niin Suomessa kuin kansainvälisesti. Hän on yksi Kuudennen perustajista ja toimii yrityksen toimitus- ja strategiajohtajana.
Michael Biaudet toimii Kuudennen Ruotsin toimiston maajohtajana ja strategina. Hänellä on pitkä kokemus brändien rakentamisesta kansainvälisille markkinoille. Hänellä on myös vahva intohimo muotiin ja hän on ollut eri tehtävissä tekstiili- ja muotialalla – purjeiden valmistuksesta, vastuullisten lastenvaate brändikonseptin luomiseen.
Sofia Stenfors toimii brändikonsulttina Kuudennen Tukholman tiimissä ja hänellä on kokemusta kansainvälisten brändien ja visuaalisten ilmeiden rakentamisesta lukuisille asiakkaille. Muoti ja tekstiilit ovat myös aina olleet lähellä sydäntä ja hän on ollut mukana luomassa yhdistystä nimeltään Fashion Community Helsinki, jonka idea on nostaa esille suomalaista muodin osaamista Suomessa ja maailmalla.
Lisätietoja
Anne Ruokamo, anne.ruokamo(at)stjm.fi