Humakin maksuton mikrokurssi avaa konkreettisten esimerkkien kautta brändinrakennuksen perusasioita.
Brändi on mielikuva. Se on yrityksille tapa erottautua, herättää kiinnostusta ja rakentaa yhteisöjä tuotteiden, palvelujen ja toiminnan ympärille. Brändäys on keskeinen osa yritysten liiketoimintaa ja myyntiä, mutta myös olennainen osa esimerkiksi taiteilijoiden, luovien alojen ammattilaisten tai artistien imagon rakentamista.
Brändäystä pienille yrityksille avaa konkreettisten esimerkkien kautta brändinrakennuksen perusasioita: mikä on brändi, miten rakennetaan arvopohjaista brändiä ja mitä hyötyä brändiyhteistyöstä voisi olla.
Mikrokurssi suoritetaan itsenäisesti. Johdantotekstien lisäksi tutustut aiheeseen havainnollistavilla esimerkkivideoilla luovien alojen yrityksistä. Kurssille on tuotu pohdintatehtäviä ja osallistujat pääsevät jakamaan vinkkejä ja esimerkkejä toisilleen.
Lue lisää ja osallistu kurssille.