Business Finlandin ja Design Forum Finlandin järjestämässä valmennuksessa keskitytään erityisesti yrityksen tuote- ja palvelutarjoaman myyntiä tukevan vastuullisuustarinan luomiseen.
Yrityksiltä edellytetään yhä suurempaa roolia globaalien haasteiden ratkaisemisessa. B2B-asiakkaat ostavat paitsi tuotteita ja palveluja myös omaa vastuullisuusstrategiaansa vahvistavia tekijöitä – niin konkretian kuin mielikuvien tasolla. Valmennus antaa työkalut, joilla kiteyttää, miten tuotteet ja palvelut auttavat asiakasta omien vastuullisuustavoitteiden saavuttamisessa. Tervetuloa oppimaan, miten rakentaa myyntiä tukeva vastuullisuustarina!
Hyvä vastuullisuustarina on osa yrityksen bränditarinaa ja samalla tärkeä myynnin työkalu: tapa kertoa, miten vastuullisuus ja kestävyysajattelu nivoutuvat yrityksessä konkreettisiksi teoiksi ja tavoitteiksi ja miten ne tukevat näitä tavoitteita myös asiakkaan strategiassa.
Noin tunnin mittainen verkkovalmennus on vuorovaikutteinen sisältäen kaksi breakout room -keskustelua, käytännön harjoituksia materiaaleineen sekä kaksi yrityscase-esittelyä. Webinaari järjestetään suomeksi ja sen materiaalit ovat saatavilla vain suomeksi.
Kenelle?
Verkkovalmennus on tarkoitettu suomalaisille yrityksille, jotka haluavat oppia miksi vastuullisuustarinan rakentaminen on tärkeää, mistä hyvä vastuullisuustarina koostuu ja mitä sudenkuoppia vastuullisuustarinan rakentamisessa kannattaa välttää.
Milloin?
3.4. Klo 13–14
Alustava ohjelma
13.00–13.05 Design Forum Finlandin tervehdys
13.05–13.20 Miltton: Onnistunut vastuullisuustarina
13.20–13.25 Break out room -keskustelu
13.25–13.40 Case studyt: Lantmännen ja Stena recycling
13.40–13.45 Miltton: B2B-palvelun tai -tuotteen vastuullisuustarina
13.45–13.50 Break out room -keskustelu
13.50–14.00 Q&A
14.00 Webinaarin lopetus
Ilmoittaudu tästä
HUOM! Webinaariin on rajoitettu määrä paikkoja, joten ilmoittauduthan nopeasti.
Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Design Forum Finlandin kanssa.
LISÄTIETOJA
Sinianna Kuosmanen, sinianna.kuosmanen (at) businessfinland.fi