

Tapahtuma-, elämys- ja matkailualalla digitaaliset ratkaisut avaavat uudenlaisia mahdollisuuksia niin myynnin kuin asiakaskokemuksen parantamiseksi. Digitaalisuus ja live-kokemukset eivät sulje toisiaan pois, vaan parhaimmillaan täydentävät ja syventävät kokemusta, mahdollistavat myynnin kasvattamisen ja yleisöuskollisuuden rakentamisen.
Online-ryhmäneuvontatilaisuus 26.2. klo 10-11:30.
Helmikuun ryhmäneuvonnassa myyntijohtaja Atte Kniivilä, Yonoton, avaa kiinnostavimmat esimerkit, miten elämystuotannoissa digitaalisilla ratkaisuilla rakennetaan vaikuttavuutta niin loppukäyttäjän kuin palvelutarjoajan kannalta.
Suomalaisen Yonottoman digitaalisia monikanavaisen myynnin ja elämystä syventävien personoituja digiratkaisuja käyttävät mm. Norjan suurin huvipuisto Dyreparken sekä Naantalin Muumimaailma.
Tapahtuma on maksuton. Lue lisää ja ilmoittaudu täällä.
Tapahtuman järjestää Humak / Creve.
Ryhmäneuvonnat toteutetaan osana RELOAD – Bisnesosaamista luoville vientialoille puhtaaseen siirtymään-hanketta, ja voit tutustua kevään tilaisuuksiin täällä.