Pohjois-Savon käynnistämä ideahaku luoville aloille on hyvä käytäntö myös muille alueille

Kuvakoosteessa on kollaasimaisesti ihmisiä, soittimia, taidetta ja vanhoja miljöökuvia kuvaamassa kulttuuriaPohjois-Savon käynnistämä ideahaku luoville aloille on hyvä käytäntö myös muille alueille

Kohdistettu ideahaku kutsuu Pohjois-Savon luovien alojen toimijoita tuomaan ideoitaan ja kehittämään niitä alueellisten rahoitusjärjestelmien hankehakuja varten. Ideahaulla halutaan tukea myös pienten tai hankkeissa kokemattomien organisaatioiden osallistumista kehittämishankkeisiin. Ideahakumalli soveltuu hyvin muillekin alueille.

Etelä-Savon ELY-keskus ja Pohjois-Savon liitto järjestävät yhteisen ideahaun luoville aloille Pohjois-Savossa. Hakuaika on 15.4.-15.5.2024

Haulla halutaan aktivoida luovien alojen toimijoita huomaamaan alueellisten rahoitusohjelmien mahdollistamaa kehittämistyötä.

Tästä ideahausta ei myönnetä rahoitusta. Pohjois-Savossa haetaan hankeideoita, joille idean esittäjät voivat halutessaan myöhemmin hakea rahoitusta alueellisten rahoittajien varsinaisista hankerahoitushauista. Ideahaku on mahdollisuus saada rahoittajien vinkkejä varsinaisen hakemuksen valmistelua varten.

Ideahaun sisällöllisenä tavoitteena on

1) Edistää alueellisten rahoitusohjelmien toteutumista. Näitä ovat Euroopan aluekehittämisrahasto EAKR, Euroopan sosiaalirahasto ESR+, Leader-rahoitus ja Maaseuturahasto.

Ohjelmien toteuttamisella tavoitellaan alueen elinkeinoelämän kasvua ja kehittymistä, tki-toiminnan vahvistumista, yrittäjyyden ja osaamisen kehittymistä, osallisuuden lisääntymistä sekä maaseudun elinvoiman kasvamista.

2) Edistää Pohjois-Savon kulttuuristrategian ja Luova Pohjois-Savo kehittämisohjelman toimeenpanoa. Tutustu asiakirjoihin

Tavoitteena on esimerkiksi yritystoiminnan, verkostojen ja yhteistyön kehittämisen näkökulmasta uutta arvonluontia tuottava, luovasta osaamisesta ja luovista aloista syntyvä liiketoiminta.

Ideat voivat liittyä mm. tuotekehitykseen, osallisuuden edistämiseen, matkailun kasvattamiseen sekä elinkeinorakenteen monipuolistumiseen. Ideoita voi esittää myös muista yllä mainittuja tavoitteita edistävistä teemoista.

Ideahaulla halutaan tukea myös pienten tai hanketoteuttamisen kannalta kokemattomien organisaatioiden osallistumisia kehittämishankkeisiin.

Ideahakuun osallistuneille annetaan alueellisten rahoittajien kirjallinen palaute viimeistään 13.6.2024. Palaute sisältää mm. keskeiset havainnot idean toteuttamisedellytyksistä hankerahoituksen kannalta, tiedon mahdollisesti ideaan soveltuvasta rahoitusvälineestä sekä ko. rahoitusvälineeseen liittyvän haun ajankohdasta.

IDEAHAKU LUOVILLE ALOILLE POHJOIS-SAVOSSA
Hakuaika: 15.4.-15.5.2024.  Lue ideahakuohjeet ja osallistu: https://www.pohjois-savo.fi/viestinta/uutiset/2024/03/pohjois-savossa-kaynnistetaan-ideahaku-luoville-aloille.html

Nämä saattaisivat kiinnostaa sinua
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia."Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
-
Tapahtuma-ala
Musiikki
"Olemme kuin pieni kylä" – kuumana käynyt lippukauppa vauhdittaa suomalaista festarisesonkia.
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuriTampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
-
Elämystalous
Aluekehitys
Tampereelle maailman ensimmäinen elämystalouden professuuri
Elämystalous
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
-
Tapahtuma-ala
Aluekehitys
5 keinoa, joilla kansainväliset tapahtuma­kaupungit edistävät tapahtuma­teollisuutta. Mitä voimme oppia?
tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
-
Musiikki
Tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Musiikki
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
-
Tapahtuma-ala
Kansainvälistyminen
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
tapahtuma-ala
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
-
Tapahtuma-ala
Rahoitus
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
tapahtuma-ala
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
-
Av-ala
Rahoitus
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
av-ala
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
-
Aluekehitys
Monialaisuus
Eko­systeemiä tai ei, mutta yhteistyö vie aina uuden äärelle. Miten luovien alojen ekosysteemi­kehitystä tuetaan Tampereella?
aluekehitys
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseenLuovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
-
Tiekartta
Aluekehitys
Luovien alojen keskittymien ja hubien suunnittelu­opas on käytännöllinen työkalu­pakki toiminnan kehittämiseen ja vaikuttavuuden kasvattamiseen
tiekartta
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
-
Tiekartta
Strategia
Haetko täydennystä työkalu­pakkiin? Luovan talouden strategia­työkalu auttaa kehittämis­työssä ja tukee alueiden kestävää kasvua
strategia
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessäYrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
-
Yrittäjyys
Aluekehitys
Yrityskehittäjien kenttä kaipaa yhteistyötä, tietoa ja vertaisverkostoitumista luovan talouden edistämisessä
Tiekartta
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
-
Markkinointi
Aluekehitys
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Markkinointi
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulleSelvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
-
Tapahtuma-ala
Strategia
Selvitys: Tapahtuma-alaa ei tunnisteta elinkeinona, mikä on este kasvulle
tapahtuma-ala
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseenStrategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
-
Tiekartta
Aluekehitys
Strategiaa ja tavoitteellisuutta luovan talouden aluekehittä­miseen
Tiekartta
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
-
Museot
Aluekehitys
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
museot
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseenKiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
-
Strategia
Aluekehitys
Kiertotalous-Suomi aloittaa toimintansa – työkaluja kiertotalouden kehittämiseen
aluekehitys
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
-
Aluekehitys
Projektijohtaja Perttu Pesä – mitä kulttuuripääkaupunkihanke tuo Pirkanmaalle tullessaan?
Aluekehitys
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
-
Aluekehitys
Strategia
Hankejohtaja Piia Rantala-Korhonen – Millaisia oppeja kulttuuripääkaupunkihanke on Oululle ja sen lähikunnille antanut?
Aluekehitys
Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?
Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?
-
Aluekehitys
Strategia
Hankejohtaja Sari Kaasinen – Millaisin mielin kulttuuripääkaupunkihanketta on Itä-Suomessa tehty?
Aluekehitys
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstäTopi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
-
Aluekehitys
Yrittäjyys
Topi Haapanen – Posintra Oy:n aluekehitysjohtaja kertoo Porvoon Länsirannan alueen konseptikilpailusta sekä kehitystyöstä
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
-
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 2/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maataILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
-
Aluekehitys
ILMIÖ, osa 1/2: luovien alojen tiloja ilmestyy vinhaan tahtiin ympäri maata
Aluekehitys
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi SuomeenTampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
-
Aluekehitys
Strategia
Tampere 2026: Vahva kakkoskaupunkibrändi Suomeen
Aluekehitys
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
-
Aluekehitys
Kulttuuri
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
-
Strategia
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Strategia
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.