Creative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍

Male model walking the catwalk wearing a dark coatCreative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍
Male model walking the catwalk wearing a dark coatCreative Finlandin webinaarissa avataan muodin menestystarinaa – aiheena kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla‍

Suomalaista muotia on viime vuosina esitelty muun Firenzen Pitti Uomo -messuilla, jossa VAIN järjesti näytöksen tammikuussa 2023. Kuva: Astra Marina Cabras.

Suomalainen muoti on ottanut isoja askelia kansainvälisessä markkinassa viime vuosina. Creative Finlandin ja Juni Communicationin webinaari avaa taustoja strategian, rahoituksen, myynnin ja kansainvälisten muotiviikkojen kokemuksen kautta.

Suomalainen luovuus on kiinnostanut kansainvälistä mediaa vuosia. Pitkäjänteinen työ Aalto-yliopiston muodin laitoksen suunnittelijakoulutuksessa näkyy paitsi Aallon kansainvälisessä arvostuksessa muotikouluna myös suomalaissuunnittelijoiden menestyksessä ulkomailla.

Seuraava askel on muodin kansainvälisen liiketoiminnan kehittäminen.

Aihetta käsittelevä webinaari on Creative Finlandin ja Juni Communicationin yhteistyötä. Martta Louekarin ja Miia Kosken perustama viestintä- ja bränditoimisto Juni Communication on keskittynyt suomalaisen muodin, muotoilun ja arkkitehtuurin PR- ja vientityöhön.

Juni-kaksikon kädenjälki näkyy muun muassa Pitti Uomo -yhteistyössä, suomalaisten näkyvyydessä Kööpenhaminan muotiviikolla sekä kansainvälisessä mediassa ja tietysti heidän perustamassaan Fashion in Helsinki -muotitapahtumassa, joka tekee Helsingistä aina toukokuussa eurooppalaisen muotikaupungin.

Kansainvälinen kasvu ja verkostojen rakentaminen muotialalla -webinaarissa Junin toimitusjohtaja Miia Koski haastattelee kolmea suomalaisen muotialan osaaja. Aiheina käsittelyssä ovat kaikki kansainvälisen kasvun rakennuspalikat: strategia, rahoitus, myynti sekä käytännön kokemukset ja opit kansainvälisiltä muotiviikoilta.

Webinaari järjestetään 15. toukokuuta kello 10.00 - 11.30. Voit ilmoittautua webinaarin tämän artikkelin lopussa olevasta linkistä!

Puhujat:

Mikko Kalhama, toimitusjohtaja, Nordsalt

Kansainvälisen kasvun avaimet

- Strategian ja johtajuuden kehittäminen yrityksessä

- Kansainvälistymisen rahoittaminen

Nordsaltin toimitusjohtaja Mikko Kalhama on arvostettu liikkeenjohdon konsultti, strategian huippuosaaja sekä muodin ja designin rahoituksen asiantuntija. Hänellä on vuosien kokemusta ja menestystä yritysten kehittämisestä, kansainvälistymisestä ja myös kasvua hakevien suomalaisyritysten hallitus- ja johtotehtävistä. Kalhaman osaaminen on poikkeuksellisen laajaa ulottuen designista pelialalle.

Juha Latvala, toimitusjohtaja, Sasta

Sastan kansainvälistymispolku ja opit vuosien varrelta

- Myyntiverkoston rakentaminen

- Myyvän malliston rakentaminen

Juha Latvalalla on yli kahden vuosikymmenen mittainen ura tekstiilialalta, jossa on toiminut erilaisissa tehtävissä niin Suomessa kuin ulkomailla. Latvalalla on kokemusta monien kansainvälisesti tunnettujen brändien parista, tunnetuimpana esimerkkinä Canada Goose. Viimeiset vuodet Latvala on toiminut kaupallisena johtajana Sasta Oy:llä. Hänen osaamisensa ja kokemuksensa kattaa laajan näkökulman kansainväliseen brändi- ja tekstiililiiketoimintaan.

Roope Reinola, toimitusjohtaja, VAIN Fashion Group

Myynti verkostojen kautta ja yhteisön rakentaminen

- Droppien kautta myyminen omalle verkostolle

- Opit kansainvälisiltä muotiviikoilta

Roope Reinola on muotibrändi VAIN:in toimitusjohtaja ja toinen perustaja. Hän on toiminut pitkään luovilla aloilla erilaisissa projekteissa keskittyen kaupallistamisen haasteisiin, luovaan konsultointiin, strategian ja liiketoiminnan kehittämiseen sekä luovien alojen yritysten välisen yhteistyön vahvistamiseen.

Haastattelijana toimii Juni Communicationin Miia Koski.

Ilmoittaudu webinaariin tästä!

Nämä saattaisivat kiinnostaa sinua
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden
Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden
-
Koulutus
Yrittäjyys
Taitojen kartuttamista ja verkostojen voimaa – Volume!-ohjelma voi mullistaa yrittäjän tulevaisuuden
Koulutus
Likainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuudenLikainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuuden
Likainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuudenLikainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuudenLikainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuudenLikainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuudenLikainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuuden
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Likainen, likaisempi, viherpesu – opettele näiden 10 termin merkitys ja tunnistat aidon vastuullisuuden
Kestävyys, vastuullisuus
Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"
Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"
-
Kansainvälistyminen
Musiikki
Tallinn Music Week on Suomen musiikkiviennin lähisatama – "Artistin on helppo tulla vetämään ensimmäinen ulkomaankeikka"
Kansainvälistyminen
SHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta Helsingissä
SHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta HelsingissäSHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta Helsingissä
-
Kansainvälistyminen
Peliala
SHINE! tulee taas – seuraava verkostotapahtuma järjestetään 6. toukokuuta Helsingissä
Kansainvälistyminen
Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen. Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen.
Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen. Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen. Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen. Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen. Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen.
-
Muoti ja tekstiili
Kestävyys, vastuullisuus
Mistä tunnistaa aidosti vastuullisen muodin? Verkkokauppa Ivalo.com kehitti arviointityökalun vastuullisuuden mittaamiseen.
Muoti ja tekstiili
Elina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoistaElina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoista
Elina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoistaElina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoistaElina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoistaElina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoistaElina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoista
-
Muoti ja tekstiili
Kasvusopimus
Elina Björklund: Tekstiili- ja muotialan arvonlisä tulee vahvoista brändeistä ja tarinoista
Muoti ja tekstiili
Aalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsi
Aalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsiAalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsi
-
Innovaatiot
Koulutus
Aalto-yliopiston Radical Creatives -dokumentti tunnistaa radikaalin luovuuden voiman muuttaa maailmaa - ja sinun työtäsi
Innovaatiot
CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle
CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle
-
Rahoitus
Innovaatiot
CreaDemo-tuella kasvuun: Sofia Ilmosen modulaarinen vaateinnovaatio vie muunneltavuuden uudelle tasolle
Rahoitus
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
-
Rahoitus
Startup
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
Rahoitus
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
-
Rahoitus
Kansainvälistyminen
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Rahoitus
Luova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikolla
Luova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikolla
-
Kirjallisuus
Muoti ja tekstiili
Luova talous muissa medioissa: 3 kiinnostavaa artikkelia, jotka luimme tällä viikolla
kirjallisuus
Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”
Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”
-
Muoti ja tekstiili
Digitalisaatio
Vaatebrändi lanseerasi malliston ilman ainuttakaan tuotetta – ”Tarvitsemme uusia tapoja kokea ja kuluttaa muotia”
muoti ja tekstiili
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
-
Muoti ja tekstiili
Peliala
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
Muoti ja tekstiili
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
-
Tapahtuma-ala
Kansainvälistyminen
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
tapahtuma-ala
4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”
4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”
-
Muoti ja tekstiili
Digitalisaatio
4 + 1 kysymystä Emmyn toimitus­johtajalle, EU-ilmasto­lähettiläs Timo Huhtamäelle: “Elämme nyt kierto­talouden konkreti­soinnin aikakautta, ja firmoille kiertotalouden markkina­­­osuudet ovat jaossa”
Muoti ja tekstiili
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
-
Strategia
taide
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
strategia
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
-
Av-ala
Rahoitus
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
av-ala
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
-
Muoti ja tekstiili
Yrittäjyys
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
muoti ja tekstiili
DigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoilla
DigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoilla
-
Rahoitus
Muotoilu
DigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoilla
Rahoitus
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
-
Muoti ja tekstiili
Tapahtuma-ala
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
rahoitus
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
-
Muotoilu
IPR & Lisensointi
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
Muotoilu
Brändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseenBrändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseen
Brändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseenBrändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseenBrändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseenBrändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseenBrändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseen
-
Muoti ja tekstiili
Kasvusopimus
Brändi- ja kuluttaja­lähtöinen tekstiiliala Suomessa 2030 – Kasvu­sopimuksesta eväitä brändi­liiketoiminnan kasvuun ja kansain­välistymiseen
Muoti ja tekstiili
Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.
Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.
-
IPR & Lisensointi
Av-ala
Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.
IPR & lisensointi
The Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailman
The Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailman
-
Muoti ja tekstiili
Peliala
The Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailman
Muoti ja tekstiili
4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille
4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille
-
Koulutus
Digitalisaatio
4 + 1 kysymystä Mimmit koodaa -ohjelman vetäjälle Milja Köpsille
Koulutus
Peleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa Espoossa
Peleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa Espoossa
-
Yrittäjyys
Koulutus
Peleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa Espoossa
peliala
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
-
Rahoitus
Yrittäjyys
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
rahoitus
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
Innovaatiot
Suomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussa
Suomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussaSuomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussa
-
Muoti ja tekstiili
Markkinointi
Suomalaisen VAIN-muotimerkin mallisto toi menestystä mainosalan kansainvälisessä kilpailussa
Muoti ja tekstiili
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
Muoti ja tekstiili
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
-
Talous ja luvut
Tieto ja tutkimukset
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
talous ja luvut
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
-
Muoti ja tekstiili
Taide
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
muoti ja tekstiili
Luhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseen
Luhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseenLuhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseen
-
Muoti ja tekstiili
Strategia
Luhdan Mika Sutinen: 5 syytä ottaa ulkopuolisia yrityksen hallitukseen
strategia
Ruotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulleRuotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulle
Ruotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulleRuotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulleRuotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulleRuotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulleRuotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulle
-
Muoti ja tekstiili
Yrittäjyys
Ruotsalainen NEST on startupien super­kiihdyttämö, jossa kammetaan koko tekstiili­teollisuutta kestävälle polulle
muoti ja tekstiili
Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu
Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu
-
Digitalisaatio
Tieto ja tutkimukset
Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu
dgitalisaatio
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
-
Tiekartta
Monialaisuus
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
tiekartta
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
yrittäjyys
Suomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidullaSuomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidulla
Suomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidullaSuomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidullaSuomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidullaSuomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidullaSuomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidulla
-
Muoti ja tekstiili
Kestävyys, vastuullisuus
Suomalainen kuitu­startup haluaa korvata 80 % maailman untuva­tuotannosta osmankäämi­kuidulla
Muoti ja tekstiili
Digitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotalouttaDigitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotaloutta
Digitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotalouttaDigitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotalouttaDigitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotalouttaDigitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotalouttaDigitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotaloutta
-
Kestävyys, vastuullisuus
Tieto ja tutkimukset
Digitaalinen tuotepassi lisää tuotetiedon läpinäkyvyyttä ja edistää kiertotaloutta
kestävyys, vastuullisuus
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
muoti ja tekstiili
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
-
Markkinointi
Aluekehitys
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Markkinointi
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
muoti ja tekstiili
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
muoti ja tekstiili
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
-
Yrittäjyys
Strategia
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
yrittäjyys
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
-
Peliala
Monialaisuus
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
peliala
Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.” Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
-
Kansainvälistyminen
Kulttuuri
Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
kansainvälistyminen
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
-
Kirjallisuus
Kansainvälistyminen
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
kirjallisuus
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
-
Digitalisaatio
Yrittäjyys
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
Kestävyys,vastuullisuus
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
muoti j atekstiili
Palkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseenPalkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseen
Palkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseenPalkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseenPalkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseenPalkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseenPalkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseen
-
Av-ala
Muoti ja tekstiili
Palkitun elokuvaohjaaja Emilia Hernesniemen 5 vinkkiä menestykseen
av-ala
”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.
”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.
-
Av-ala
Rahoitus
”En näe mitään ristiriitaa taiteen ja rahan yhdistämisessä”, sanoo Emilia Hernesniemi, elokuvaohjaaja, R/H-vaatemerkin toinen perustaja ja yrittäjä.
av-ala
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
-
Muoti ja tekstiili
Kestävyys, vastuullisuus
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
muoti ja tekstiili
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
-
IPR & Lisensointi
Muotoilu
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
IPR & lisensointi
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
-
Kestävyys, vastuullisuus
Kansainvälistyminen
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
kestävyys, vastuullisuus
Kirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrostaKirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrosta
Kirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrostaKirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrostaKirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrostaKirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrostaKirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrosta
-
Muoti ja tekstiili
Digitalisaatio
Kirjavinkki: Intiimin kosketus on muotikulttuurin ja muodintutkimuksen perusteos, joka analysoi muodin digitaalista ja kehollista murrosta
Muoti ja tekstiili
Euroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssinEuroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssin
Euroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssinEuroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssinEuroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssinEuroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssinEuroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssin
-
Muoti ja tekstiili
Kestävyys, vastuullisuus
Euroopan muotiorganisaatiot muodostivat jättiallianssin
Muoti ja tekstiili
EU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala Helsinkiin
EU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala Helsinkiin
-
Innovaatiot
Kulttuuri
EU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala Helsinkiin
Innovaatiot
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
-
Tiekartta
Av-ala
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
tiekartta
Työ ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimii
Työ ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimii
-
Kestävyys, vastuullisuus
Välittäjät
Työ ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimii
Kestävyys, vastuullisuus
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!
4/4/2022
-
30/9/2022
Rahoitus
Digitalisaatio
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin – rahoitushaku on auki!
rahoitus
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
Muoti ja tekstiili
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
-
Kestävyys, vastuullisuus
Innovaatiot
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
Muoti ja tekstiili
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
-
Kansainvälistyminen
Strategia
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Kansainvälistyminen
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
-
Digitalisaatio
Av-ala
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
Kansainvälistyminen
Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?
Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?
-
Koulutus
Taide
Nuori Taide – Mistä valtakunnallisessa Nuori Taide -toiminnassa on kyse?
Taide
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
-
Muotoilu
Yrittäjyys
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
Muotoilu
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
-
Muotoilu
Kansainvälistyminen
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
Kansainvälistyminen
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
-
Peliala
Kansainvälistyminen
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Peliala
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
Muoti
Apua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opitApua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opit
Apua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opitApua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opitApua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opitApua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opitApua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opit
-
Koulutus
Av-ala
Apua akuuttiin tuottajapulaan - tuottajien Production Skills -täydennyskoulutuksen tärkeimmät opit
koulutus
Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.
Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.
-
Tiekartta
Koulutus
Nopeaa reagointia muuttuviin työelämätarpeisiin. Omnian Film Skills tarjoaa media-alan täsmäkoulutusta.
Tiekartta
Peaceful – modernia designia hautajaisjuhlaanPeaceful – modernia designia hautajaisjuhlaan
Peaceful – modernia designia hautajaisjuhlaanPeaceful – modernia designia hautajaisjuhlaanPeaceful – modernia designia hautajaisjuhlaanPeaceful – modernia designia hautajaisjuhlaanPeaceful – modernia designia hautajaisjuhlaan
-
Muoti ja tekstiili
Monialaisuus
Peaceful – modernia designia hautajaisjuhlaan
Muoti ja tekstiili
Matemaatikon tie high-end-muodin pariinMatemaatikon tie high-end-muodin pariin
Matemaatikon tie high-end-muodin pariinMatemaatikon tie high-end-muodin pariinMatemaatikon tie high-end-muodin pariinMatemaatikon tie high-end-muodin pariinMatemaatikon tie high-end-muodin pariin
-
Muoti ja tekstiili
Matemaatikon tie high-end-muodin pariin
Muoti ja tekstiili
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
4/10/2022
-
Yrittäjyys
Kansainvälistyminen
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
Yrittäjyys
Media- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneilleMedia- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneille
Media- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneilleMedia- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneilleMedia- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneilleMedia- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneilleMedia- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneille
-
Koulutus
Av-ala
Media- ja tapahtuma-aloilla tarvitaan enemmän työpaikkoja vastavalmistuneille
Av-ala
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
-
Yrittäjyys
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
Kansainvälistyminen
Sorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölleSorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölle
Sorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölleSorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölleSorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölleSorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölleSorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölle
-
Sirkus
Muoti ja tekstiili
Sorin Sirkus & VIMMA: hyppy tuntemattomaan loi puitteet ainutlaatuiselle yhteistyölle
Muoti
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
Muoti ja tekstiili
Podcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna Valtonen
Podcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna Valtonen
-
Muotoilu
Kansainvälistyminen
Podcast #32 vieraana Anna Valtonen
Muotoilu
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.